Navštivte také

Předchozí reklama
Následující reklama
Počet záznamů: 12
Navštivte také: MZe ČR – Bezpečnost potravin
MZe ČR – Bezpečnost potravin
Navštivte také: Ministerstvo zdravotnictví ČR
Ministerstvo zdravotnictví ČR
Navštivte také: Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Navštivte také: Státní veterinární správa ČR
Státní veterinární správa ČR
Navštivte také: Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Navštivte také: Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Navštivte také: Státní zdravotní ústav
Státní zdravotní ústav
Navštivte také: Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Navštivte také: Kancelář WHO v České republice
Kancelář WHO v České republice
Navštivte také: Evropská rada pro informace o potravinách
Evropská rada pro informace o potravinách
Navštivte také: Víš co jíš? (informace o výživě)
Víš co jíš? (informace o výživě)
Navštivte také: Knowledge Junction EFSA
Knowledge Junction EFSA

Přidat článek 3. ročník soutěže o nejlepší řeznicko-uzenářskou prodejnu roku 2010 do kategorie

Akce tuzemské > Akce tuzemské> Akce - Archiv> Akce - Archiv

3. ročník soutěže o nejlepší řeznicko-uzenářskou prodejnu roku 2010

Vydáno: 23.4.2010
Tisk článku
Český svaz zpracovatelů masa vyhlašuje již 3. ročník soutěže o nejlepší řeznicko-uzenářskou prodejnu.

ČSZM  podporuje profesní aktivity svých členů  a touto akcí se snaží podpořit a ocenit prodejny masa a uzenin, které převyšují běžný standard prodeje svojí nabídkou kvalitního sortimentu masných výrobků.

Přihlášený soutěžní subjekt musí provozovat prodejnu nebo prodejní úsek zabývající se prodejem masa nebo masných výrobků konečnému spotřebiteli v termínu konání soutěže. Pokud soutěžní subjekt provozuje více prodejních míst, může přihlásit v jednom kraji maximálně jednu prodejnu, a to maximálně ve třech krajích. Podmínkou účasti v soutěži je prokazatelný prodej nejméně jednoho druhu masného výrobku s národní značkou kvality potravin KLASA.
Krajské kolo bude zahájeno 1. 6. 2010 a končí 15. 7. 2010 vyhlášením jednoho postupujícího z každého kraje do kola celostátního.
Pořadatel soutěže bude v krajském kole provádět „tajné“ hodnocení obchodů, tzv. Tajného zákazníka, při kterém bude bodovat splnění stanovených kritérií soutěže. Hodnotitel se během návštěvy obchodu nemusí „odtajnit“, tzn., že jeho návštěva nebude obchodníkovi předem avizována a ani během ní se nemusí identifikovat.
Vybrané obchody budou zveřejněny na internetových stránkách www.cszm.cz .

Druhé - celostátní kolo Tajného zákazníka proběhne v termínu 1. 8. 2010 – 1. 9. 2010. Vybraných 14 obchodů bude v tomto kole navštíveno hodnotící komisí a nejlepší prodejna bude vyhlášena jako „Řeznická prodejna roku 2010“.
Absolutní vítěz bude však oznámen až na slavnostním vyhodnocení celostátního kola soutěže, které se uskuteční 5. 10. 2010, v rámci odborného semináře ČSZM v hotelu Grand Beroun.

Informace: www.cszm.cz
Dotazy: sekretariát@cszm.cz , Ing. Vosátková, tel.:  244 092 405, mobil: 724 258 003

Vítěz 1. ročníku soutěže: prodejna Řeznictví a uzenářství Chovaneček z Litoměřic
Vítěz 2. ročníku soutěže: podniková prodejna společnosti Rostěnice, a. s., Vyškov

Řeznicko-uzenářské noviny XIX, 2010, č. 2, s. 11

Tyto stránky provozuje Ministerstvo zemědělství © 2018