Bezpečnost potravin

Bio Summit 2009

Vydáno: 12. 11. 2008
Autor:

Téma: Jak se prosadit na rostoucím trhu s biopotravinami a jakou šanci přináší jejich užití v gastronomii.

Spotřeba biopotravin v České republice roste dynamickým tempem.  Maloobchodníci tento trend vnímají a požadují nové výrobky vysoké kvality, ideálně od domácích výrobců. Ale Češi nehledají biopotraviny jen v prodejnách. Někteří spotřebitelé je začínají požadovat také v restauracích, neboť mají zkušenost, že v západní Evropě již šéfkuchaři bioprodukty z ekologických farem běžně při přípravě pokrmů používají.
 
V reakci na vývoj poptávky na trhu se společnosti Green marketing a Blue Events rozhodly do koncepce třetího ročníku mezinárodní odborné konference Bio Summit, který se uskuteční 25. března 2009, začlenit nejen poznatky a zkušenosti z výroby, marketingu a prodeje biopotravin v obchodní síti, ale i téma využití bioproduktů v gastronomii.
 
Kromě prezentací zahraničních odborníků zaměřených na to, jak úspěšně využít segment biopotravin ke zvýšení tržeb a loajality svých zákazníků nebo jaké komunikační strategie v oboru biopotravin využít, bude těžištěm programu panelová diskuse s předními českými výrobci a obchodníky. Společně budou hledat způsob, jak zákazníkům komunikovat výhody biopotravin v době, kdy se ceny potravin zvyšují a zákazníci při jejich nákupu začínají spíše šetřit.
 
A aby nezůstalo jen u teorie, obohatí odborný program konference konané v pravém křídle Průmyslového paláce na pražském Výstavišti i významná novinka – navazující Bio Galavečer v prostředí InterContinental Hotelu Praha, kde budou mít účastníci možnost poznat, jak skvělá hostina se dá z bioproduktů převážně domácích výrobců připravit. Čeští výrobci biopotravin tedy dostanou příležitost se zviditelnit nejen na konferenci prostřednictvím vystavení všech produktů nominovaných do soutěže Česká biopotravina roku, ale také v rámci galavečera, kde slavnostní vyhlášení vítězů České biopotraviny roku 2008 proběhne.
 
Konference je určena pro top management maloobchodních řetězců, nezávislého maloobchodu, specializovaných bioprodejen, provozoven restauračního i institucionálního stravování, hotelů, současných či potenciálních výrobců biopotravin, a další zájemce o problematiku biopotravin z řad zástupců médií, reklamních, výzkumných a servisních agentur, asociací či státních institucí.
 
Generálním partnerem Bio Summitu 2009 je společnost Billa, organizátory společnosti Blue Events a Green Marketing.
 
Více informací o akci včetně on-line registrace lze získat na adrese www.biosummit.cz nebo přímo na adrese sekretariátu summitu info@BlueEvents.eu.