Navštivte také

Předchozí reklama
Následující reklama
Počet záznamů: 12
Navštivte také: MZe ČR – Bezpečnost potravin
MZe ČR – Bezpečnost potravin
Navštivte také: Ministerstvo zdravotnictví ČR
Ministerstvo zdravotnictví ČR
Navštivte také: Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Navštivte také: Státní veterinární správa ČR
Státní veterinární správa ČR
Navštivte také: Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Navštivte také: Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Navštivte také: Státní zdravotní ústav
Státní zdravotní ústav
Navštivte také: Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Navštivte také: Kancelář WHO v České republice
Kancelář WHO v České republice
Navštivte také: Evropská rada pro informace o potravinách
Evropská rada pro informace o potravinách
Navštivte také: Víš co jíš? (informace o výživě)
Víš co jíš? (informace o výživě)
Navštivte také: Knowledge Junction EFSA
Knowledge Junction EFSA

Přidat článek Bio Summit 2009 do kategorie

Akce tuzemské > Akce tuzemské> Akce - Archiv> Akce - Archiv
Archiv - Biopotraviny > Výživa - Archiv> Výživa - Archiv> Archiv - Biopotraviny> Potravinářství - Archiv> Výživa - Archiv

Bio Summit 2009

Vydáno: 12.11.2008
Tisk článku
Téma: Jak se prosadit na rostoucím trhu s biopotravinami a jakou šanci přináší jejich užití v gastronomii.
Spotřeba biopotravin v České republice roste dynamickým tempem.  Maloobchodníci tento trend vnímají a požadují nové výrobky vysoké kvality, ideálně od domácích výrobců. Ale Češi nehledají biopotraviny jen v prodejnách. Někteří spotřebitelé je začínají požadovat také v restauracích, neboť mají zkušenost, že v západní Evropě již šéfkuchaři bioprodukty z ekologických farem běžně při přípravě pokrmů používají.
 
V reakci na vývoj poptávky na trhu se společnosti Green marketing a Blue Events rozhodly do koncepce třetího ročníku mezinárodní odborné konference Bio Summit, který se uskuteční 25. března 2009, začlenit nejen poznatky a zkušenosti z výroby, marketingu a prodeje biopotravin v obchodní síti, ale i téma využití bioproduktů v gastronomii.
 
Kromě prezentací zahraničních odborníků zaměřených na to, jak úspěšně využít segment biopotravin ke zvýšení tržeb a loajality svých zákazníků nebo jaké komunikační strategie v oboru biopotravin využít, bude těžištěm programu panelová diskuse s předními českými výrobci a obchodníky. Společně budou hledat způsob, jak zákazníkům komunikovat výhody biopotravin v době, kdy se ceny potravin zvyšují a zákazníci při jejich nákupu začínají spíše šetřit.
 
A aby nezůstalo jen u teorie, obohatí odborný program konference konané v pravém křídle Průmyslového paláce na pražském Výstavišti i významná novinka - navazující Bio Galavečer v prostředí InterContinental Hotelu Praha, kde budou mít účastníci možnost poznat, jak skvělá hostina se dá z bioproduktů převážně domácích výrobců připravit. Čeští výrobci biopotravin tedy dostanou příležitost se zviditelnit nejen na konferenci prostřednictvím vystavení všech produktů nominovaných do soutěže Česká biopotravina roku, ale také v rámci galavečera, kde slavnostní vyhlášení vítězů České biopotraviny roku 2008 proběhne.
 
Konference je určena pro top management maloobchodních řetězců, nezávislého maloobchodu, specializovaných bioprodejen, provozoven restauračního i institucionálního stravování, hotelů, současných či potenciálních výrobců biopotravin, a další zájemce o problematiku biopotravin z řad zástupců médií, reklamních, výzkumných a servisních agentur, asociací či státních institucí.
 
Generálním partnerem Bio Summitu 2009 je společnost Billa, organizátory společnosti Blue Events a Green Marketing.
 
Více informací o akci včetně on-line registrace lze získat na adrese www.biosummit.cz nebo přímo na adrese sekretariátu summitu info@BlueEvents.eu.
 
 
 
 
 
 
 
Tyto stránky provozuje Ministerstvo zemědělství © 2018