Navštivte také

Předchozí reklama
Následující reklama
Počet záznamů: 12
Navštivte také: MZe ČR – Bezpečnost potravin
MZe ČR – Bezpečnost potravin
Navštivte také: Ministerstvo zdravotnictví ČR
Ministerstvo zdravotnictví ČR
Navštivte také: Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Navštivte také: Státní veterinární správa ČR
Státní veterinární správa ČR
Navštivte také: Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Navštivte také: Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Navštivte také: Státní zdravotní ústav
Státní zdravotní ústav
Navštivte také: Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Navštivte také: Kancelář WHO v České republice
Kancelář WHO v České republice
Navštivte také: Víš co jíš? (informace o výživě)
Víš co jíš? (informace o výživě)
Navštivte také: Knowledge Junction EFSA
Knowledge Junction EFSA
Navštivte také: Evropská rada pro informace o potravinách
Evropská rada pro informace o potravinách

Přidat článek KLASA vyhlašuje soutěž „Řeznická prodejna roku 2009“ do kategorie

Klasa > Značení potravin - Archiv> Klasa> Značení potravin - Archiv

KLASA vyhlašuje soutěž „Řeznická prodejna roku 2009“

Vydáno: 6.4.2009
Tisk článku
Autor: Mgr. Světluše Bodoková
Značka KLASA v rámci nové kampaně se sloganem “Výjimečná kvalita zaručena“ připravila ve spolupráci s Českým svazem zpracovatelů masa soutěž „Řeznická prodejna roku 2009“.  
Odstartována bude 20. dubna a bude probíhat do 1. září 2009. Přihlásit se mohou výrobci a prodejci masa a uzenin, kteří prodávají masné výrobky se značkou KLASA. Účastí v této soutěži budou mít možnost prezentovat své prodejny a v neposlední řadě také prokázat poskytovaný servis a jeho kvalitu koncovým spotřebitelům.
 
 
„Vyhlášením této soutěže umožňujeme výrobcům a prodejcům masa a uzenin upozornit na celkovou kvalitu prodeje koncovému spotřebiteli,“ uvádí Ing. Jaromír Kloud, předseda představenstva Českého svazu zpracovatelů masa. “Mezi hlavní hodnotící kritéria patří například kvalita a šíře sortimentu, úroveň technického vybavení i obsluhujícího personálu, ale také úroveň informací poskytovaných spotřebitelům. Hodnotit bude odborná komise a výherce získá certifikát Řeznická prodejna roku 2009,“ dodává Ing. Jaromír Kloud.
 
 
Soutěž „Řeznická prodejna roku 2009“ je rozdělena do dvou kol. První krajské kolo proběhne v termínu od 1. června do 1. července. Ukončeno bude vyhlášením jednoho postupujícího z každého kraje do kola celostátního. To bude následovat od 1. srpna do 1. září. Z vybraných čtrnácti obchodů bude poté vybrán absolutní vítěz, který bude oznámen na slavnostním vyhodnocení celostátního kola soutěže. To se uskuteční 8. září 2009 v rámci semináře Nové směry v produkci, výrobě a prodeji masa a masných výrobků.
 
 
Zdroj: SZIF
Tyto stránky provozuje Ministerstvo zemědělství © 2021