Navštivte také

Předchozí reklama
Následující reklama
Počet záznamů: 12
Navštivte také: MZe ČR – Bezpečnost potravin
MZe ČR – Bezpečnost potravin
Navštivte také: Ministerstvo zdravotnictví ČR
Ministerstvo zdravotnictví ČR
Navštivte také: Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Navštivte také: Státní veterinární správa ČR
Státní veterinární správa ČR
Navštivte také: Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Navštivte také: Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Navštivte také: Státní zdravotní ústav
Státní zdravotní ústav
Navštivte také: Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Navštivte také: Kancelář WHO v České republice
Kancelář WHO v České republice
Navštivte také: Evropská rada pro informace o potravinách
Evropská rada pro informace o potravinách
Navštivte také: Víš co jíš? (informace o výživě)
Víš co jíš? (informace o výživě)
Navštivte také: Knowledge Junction EFSA
Knowledge Junction EFSA

Přidat článek Nová komunikační strategie EFSA do kategorie

Zprávy EFSA - Archiv > Zprávy EFSA - Archiv> EFSA - Archiv

Nová komunikační strategie EFSA

Vydáno: 6.5.2010
Tisk článku
Autor: Ing. Alexandra Kvasničková
Do 5.7.2010 se lze vyjadřovat k návrhu komunikační strategie EFSA pro období 2010–2013.
Úlohou Evropského úřadu pro bezpečnost potravin (EFSA) je posuzovat všechna rizika spojená s potravinovým řetězcem a informovat o nich. Informováním o rizicích otevřeným a transparentním způsobem založeným na nezávislých vědeckých doporučeních přispívá EFSA ke zvyšování bezpečnosti potravin a k vytváření důvěry v proces posuzování rizika.
Původní strategie EFSA týkající se komunikace byla schválena Řídícím výborem (Management Board) v roce 2006. Stanovuje strategický postup EFSA, který EFSA používá při své komunikaci. Od roku 2006 došlo ke značnému vývoji, a proto EFSA přistupuje k přehodnocení své komunikační strategie. Návrh komunikační strategie EFSA pro období 2010–2013 je v příloze. Uvedený dokument obsahuje strategický rámec a cíle pro komunikaci a předpokládané výsledky EFSA.
K návrhu komunikační strategie EFSA byla zahájena veřejná diskuse, v rámci které lze zasílat prostřednictvím internetu připomínky a to do 5.7.2010. V připomínkového řízení EFSA uvítá reakci na soubor specifických otázek i jiné připomínky. Předmětem otázek EFSA jsou:
1. Priority
2. Strategické cíle
3. Silné a slabé stránky
4. Cílové skupiny
5. Styl

Po ukončení připomínkového řízení EFSA uveřejní obdržené připomínky i krátkou zprávu o výsledku konzultace.
 
Příloha: EFSA’s Communications strategy: 2010 -2013 perspective (pdf, 222 kB, 18 stran)
 
Zdroj: EFSA
Tyto stránky provozuje Ministerstvo zemědělství © 2018