Prodej čokoládových sušenek a jemného pečiva poklesl v důsledku přeorientovávání britských spotřebitelů na zdravější varianty pečiva v období 2001–2006 o 17 %.
Podle posledních údajů britské společnosti
Mintel poklesl v důsledku přeorientovávání spotřebitelů na zdravější varianty pečiva v období 2001–2006 prodej čokoládových sušenek a jemného pečiva o 17 %. Objem trhu čokoládových biskvitů dosáhl podle zprávy v roce 2006 hodnoty 353 mil. £ v porovnání s 427 mil. £ v roce 2001, zatímco prodej zdravějších biskvitů vzrostl během téhož období z 34 mil. £ na 316 mil. £. Ve zprávě společnosti se poukazuje i na skutečnost, že díky vládním programům školního stravování zaměřeným na snižování obezity školní mládeže se rovněž snížila obliba konzumace různých druhů dětských biskvitů a čokoládového pečiva. Nicméně celkový prodej biskvitů vzrostl v období 2001–2006 o 23,9 %, přičemž objem trhu dosáhl v roce 2006 hodnoty 1 462 mil. £. Největší nárůst trhu zaznamenal sektor speciálních biskvitů, který se v období 2001–2006 zvýšil o 43,8 % . Trh zdravějších biskvitů obsahujících oves,
med a celá cereální zrna vzrostl ve stejném období o 11,7 % . Prodej biskvitů
Go Ahead z řady výrobků s pozitivním zdravotním účinkem McVitie's vzrostl o 10,7 %, zatímco prodej sušenek Digestive biscuit (sušenky vyráběné od roku 1892, původně inzerované jako výrobek s údajným efektem na zažívání, obsahující hrubou pšeničnou mouku, částečně hydrogenovaný rostlinný olej, cukr, celozrnnou mouku, odtučněné mléko invertní cukr, rozinky a sůl) a sušenek k čaji Rich Tea biscuits (tradiční sušenky většinou při konzumaci namáčené do čaje, obsahující pšeničnou mouku, cukr, rostlinný olej a sladový extrakt, většinou máčené v čokoládě) se snížil o 10,3, resp. 11,1 %. Tato skutečnost potvrzuje zvýšený zájem spotřebitelů o zdravější verze pečiva v porovnání s tradičními druhy. V současné době již pouze 15 % Britů si denně dopřává čokoládové biskvity, které jsou nahrazovány zdravějšími snacky. Starší populace nad 65 let ovšem u staré dobré britské tradice ranních sušenek většinou zůstává.