Navštivte také

Předchozí reklama
Následující reklama
Počet záznamů: 12
Navštivte také: MZe ČR – Bezpečnost potravin
MZe ČR – Bezpečnost potravin
Navštivte také: Ministerstvo zdravotnictví ČR
Ministerstvo zdravotnictví ČR
Navštivte také: Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Navštivte také: Státní veterinární správa ČR
Státní veterinární správa ČR
Navštivte také: Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Navštivte také: Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Navštivte také: Státní zdravotní ústav
Státní zdravotní ústav
Navštivte také: Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Navštivte také: Kancelář WHO v České republice
Kancelář WHO v České republice
Navštivte také: Evropská rada pro informace o potravinách
Evropská rada pro informace o potravinách
Navštivte také: Víš co jíš? (informace o výživě)
Víš co jíš? (informace o výživě)
Navštivte také: Knowledge Junction EFSA
Knowledge Junction EFSA

Přidat článek Spotřebitelé spojují modré obaly se zdravými potravinami do kategorie

Systémy řízení kvality a bezpečnosti potravin - Archiv > Systémy řízení kvality a bezpečnosti potravin - Archiv> Potravinářství - Archiv

Spotřebitelé spojují modré obaly se zdravými potravinami

Vydáno: 14.4.2007
Tisk článku
Autor: Ing. Marta Pospíšilová
Potraviny zabalené v modrých obalech jsou považovány spotřebiteli za zdravější, čerstvější a bezpečnější než výrobky v  obalech jiné barvy.
Podle nedávného průzkumu uskutečněného společností OKI Printing Solutions, která se specializuje na grafické návrhy a řešení potisku obalů a obalových materiálů včetně vývoje příslušných zařízení, jsou potraviny zabalené v modrých obalech považovány spotřebiteli za zdravější než výrobky v obalech jiné barvy. Výsledky ukázaly, že více než 76 % dotázaných se domnívá, že výrobky balené do modrých obalů jsou zdravější. Podle názoru odborníků, zabývajících se psychologií barev a jejich působením na spotřebitele by měly potravinářské společnosti, které chtějí prosazovat kupř. nízkotučné výrobky vybrat pro jejich balení modré obaly, které by přitahovaly pozornost spotřebitelů. Modrá barva sice není pro potraviny přirozenou barvou, nicméně se může chytře využít v marketingu nízkotučných výrobků. Modrá je barva intelektu a vkusu, která evokuje pocit solidnosti a má tendenci vyvolávat v člověku jeho lepší já, takže spotřebitel bezděčně uvěří, že výrobek má nižší obsah tuku než jiné značky. Podle provedené studie modré obaly rovněž podporují zdání vysoké hygieny, čerstvosti a bezpečnosti potravinářského výrobku. Více informací na adrese 
http://www.fdin.co.uk/news/index.php?type=related&generate=yes&news_article_id=18113260#18113260    
Tyto stránky provozuje Ministerstvo zemědělství © 2021