Navštivte také

Předchozí reklama
Následující reklama
Počet záznamů: 12
Navštivte také: MZe ČR – Bezpečnost potravin
MZe ČR – Bezpečnost potravin
Navštivte také: Ministerstvo zdravotnictví ČR
Ministerstvo zdravotnictví ČR
Navštivte také: Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Navštivte také: Státní veterinární správa ČR
Státní veterinární správa ČR
Navštivte také: Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Navštivte také: Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Navštivte také: Státní zdravotní ústav
Státní zdravotní ústav
Navštivte také: Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Navštivte také: Kancelář WHO v České republice
Kancelář WHO v České republice
Navštivte také: Víš co jíš? (informace o výživě)
Víš co jíš? (informace o výživě)
Navštivte také: Knowledge Junction EFSA
Knowledge Junction EFSA
Navštivte také: Evropská rada pro informace o potravinách
Evropská rada pro informace o potravinách

Přidat článek Tisková zpráva MZe 12. 7. 2007 do kategorie

TZ MZe ČR > Zdroje ICBP - Archiv> TZ MZe ČR> Zdroje ICBP - Archiv

Tisková zpráva MZe 12. 7. 2007

Vydáno: 12.7.2007
Tisk článku
Autor: Ing. Marta Pospíšilová
Evropská komise schválila národní projekt propagace biopotravin a ekologického zemědělství v ČR

 

 

 

V úterý 10. července 2007 schválila Evropská komise realizaci tříleté národní propagační kampaně na ekologické zemědělství a biopotraviny. Hlavním cílem kampaně je informovat spotřebitelskou veřejnost o principech a výhodách ekologického zemědělství, zvýšit stupeň znalosti o označování biopotravin a zvýšit spotřebu biopotravin v České republice.

 

Celkový rozpočet kampaně je cca 25 mil. Kč (865 511 EUR) na následující tři roky, 50% z této částky přispěje Evropská komise, zbývajících 50% bude financovat ze svého rozpočtu Státní zemědělský intervenční fond.

 

„Je to poprvé v historii českého ekologického zemědělství, kdy bude realizována dlouhodobá a profesionální státní propagační kampaň v oblasti biopotravin a ekologického zemědělství,“ uvedl ministr zemědělství Petr Gandalovič.  

 

Obsahem komunikační kampaně bude mimo jiné inzerce v tisku, billboardová kampaň, prezentace v médiích, ochutnávky biopotravin, prezentace na internetových stránkách, tisk informačních materiálů atd. Vzhledem ke svému rozsahu nebude kampaň obsahovat televizní reklamní spoty.

 

Realizace kampaně je v souladu s úkoly Akčního plánu ČR pro rozvoj ekologického zemědělství do roku 2010, který v březnu 2004 přijala vláda ČR.

 

 

 

Mgr. Ilona Chalupská
ředitelka odboru komunikace MZe

 

Tyto stránky provozuje Ministerstvo zemědělství © 2021