Navštivte také

Předchozí reklama
Následující reklama
Počet záznamů: 12
Navštivte také: MZe ČR – Bezpečnost potravin
MZe ČR – Bezpečnost potravin
Navštivte také: Ministerstvo zdravotnictví ČR
Ministerstvo zdravotnictví ČR
Navštivte také: Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Navštivte také: Státní veterinární správa ČR
Státní veterinární správa ČR
Navštivte také: Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Navštivte také: Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Navštivte také: Státní zdravotní ústav
Státní zdravotní ústav
Navštivte také: Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Navštivte také: Kancelář WHO v České republice
Kancelář WHO v České republice
Navštivte také: Evropská rada pro informace o potravinách
Evropská rada pro informace o potravinách
Navštivte také: Víš co jíš? (informace o výživě)
Víš co jíš? (informace o výživě)
Navštivte také: Knowledge Junction EFSA
Knowledge Junction EFSA

Přidat článek Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011: logo ponese 33 výrobků do kategorie

Značení potravin - Archiv > Značení potravin - Archiv> Potravinářství - Archiv
Akce tuzemské > Akce tuzemské> Akce - Archiv> Akce - Archiv
Aktuality > Aktuality

Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011: logo ponese 33 výrobků

Vydáno: 10.6.2011
Tisk článku
Autor: Ing. Alexandra Kvasničková
Dne 9.6.2011 byli vyhlášeni vítězové 11. ročníku prestižního marketingového programu. Mezi oceněnými bylo 24 potravinářských výrobků – inovací.

Společnost Atoz Event vyhlásila dne 9.6.2011 na slavnostním galavečeru výsledky 11. ročníku prestižního marketingového programu “Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka”, který oceňuje inovace na českém trhu rychloobrátkového zboží. Spotřebitelé v roce 2011 vybírali z rekordních 104 výrobků / výrobkových řad v 33 kategoriích.

O titul “Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011” usilovalo nejvíce produktů v historii programu, celkem 104. V roce 2010 to bylo 80 produktů. Zvedl se také počet soutěžních kategorií - z 27 (2010) na 33 (2011). S výjimkou tabákových výrobků mohli distributoři přihlásit inovace z oblasti rychloobrátkového zboží, které byly na český trh uvedeny v období od září 2009 do prosince 2010.

Podkladem pro udělení ocenění se staly výsledky exkluzivního výzkumu, provedeného agenturou STEM/MARK. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku 4500 respondentů a výsledný index byl kalkulován na základě celkového dojmu, líbivosti obalu a zkušeností s výrobkem.

Absolutním vítězem 11. ročníku programu, který získal nejvyšší počet bodů, se stala řada Garnier Naturals společnosti L’Oréal Česká republika. Cenu poroty získaly Prémiové těstoviny Lagris ve varných sáčcích společnosti Podravka – Lagris. Porota ocenila především fakt, že se jedná o naprostou inovaci v této kategorii – na varné sáčky jsme byli doposud zvyklí pouze u rýže. Novinka tak vychází vstříc současnému životnímu stylu, který preferuje rychlou a snadnou přípravu pokrmů.


Kromě reprezentativního vzorku spotřebitelů mohli své nejoblíbenější novinky volit také čtenáři a uživatelé médií, která se letos stala mediálními partnery programu. Uživatelé portálu Zdrave.cz zvolili svým neoblíbenějším výrobkem Müsli do ruky (Semix Pluso), uživatelé portálu Vareni.cz mléčnou specialitu Salko Karamel (Mlékárna Hlinsko), uživatelé portálu Babinet.cz výrobek nimm2 Soft (Storck Česká republika), uživatelé portálu Finance.cz řadu Garnier Naturals (L’Oréal Česká republika) a uživatelé portálů Mojerodinaaja.cz a Heureka.cz hlasovali pro řadu cukrovinek Poex Mini (Poex Velké Meziříčí). Čtenáři časopisu Gurmet si vybrali kávu Nescafé Green Blend (Nestlé Česko). Posluchači rádia Frekvence 1 si v internetové soutěži zvolili Eilnas Bílý jogurt řeckého typu (Alimpex Food). Diváci televize Metropol hlasovali pro Cereálie Nesquik Duo (Nestlé Česko). Mediálním partnerem programu se stal také deník Metro, časopis Fit Styl a odborné tituly Zboží&Prodej, Fresh marketing, Potravinářská revue a Potravinářský zpravodaj.

Oceněné společnosti mohou po dobu jednoho roku využít logo “Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011” při propagaci vítězných výrobků, a to jak na obalech, tak v marketingových kampaních. Další podporu připravuje organizátor akce, společnost Atoz Event. Velkého zviditelnění se oceněné produkty dočkají také v řetězcích Tesco a Interspar, kde budou výrazně označeny logem “Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011”. V následujících měsících proběhnou různé promoční aktivity na podporu prodeje těchto produktů.

Novinkou, která doprovodila program “Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011”, se stal workshop Innovation Village s podtitulem „Jak v době poklesu prodejů efektivně uvést na trh nový výrobek?

* Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011: seznam oceněných výrobků
* Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011: popis oceněných výrobků

Více informací o programu najdete na www.volba-spotrebitelu.cz.


Zdroj: Tisková zpráva ATOZ Event

Tyto stránky provozuje Ministerstvo zemědělství © 2018