Bezpečnost potravin

Září Měsícem ekologického zemědělství a biopotravin již popáté

Vydáno: 3. 6. 2009
Autor:

Jubilejním, již pátým bude letošní zářijový Měsíc ekologického zemědělství a biopotravin. Kampaň, financovanou Ministerstvem zemědělství České republiky, organizuje počtvrté agentura Green marketing.  

Hlavním mottem letošního Měsíce biopotravin je „Kontrolní systém ekologického zemědělství – garance dodržování pravidel pro spotřebitele". Cílem kampaně je podpořit důvěru veřejnosti v ekologické zemědělství informováním o nezávislém kontrolním systému a garancí dodržování pravidel v ekologickém zemědělství.  Veřejnost již díky několika informačním kampaním ví, co to jsou biopotraviny, nicméně zatím dostatečně nezná důvody, proč biopotraviny kupovat a je skeptická k dodržování pravidel a principů ekologického zemědělství.

Proto organizátoři kampaně, společnost Green marketing a komunikační agentura Outcomm, využijí sloganu „BIO – důvěřujte přírodě…a ona vám to vrátí" k ujištění spotřebitelů, že biopotravinám mohou důvěřovat.

Organizátoři již nyní vyzývají všechny podnikatelské i neziskové subjekty na trhu, aby začali na září připravovat své akce, které se stanou součástí kampaně.
Hlavní komunikační platformu bude od července opět tvořit web www.mesicbiopotravin.cz.