Navštivte také

Předchozí reklama
Následující reklama
Počet záznamů: 12
Navštivte také: MZe ČR – Bezpečnost potravin
MZe ČR – Bezpečnost potravin
Navštivte také: Ministerstvo zdravotnictví ČR
Ministerstvo zdravotnictví ČR
Navštivte také: Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Navštivte také: Státní veterinární správa ČR
Státní veterinární správa ČR
Navštivte také: Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Navštivte také: Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Navštivte také: Státní zdravotní ústav
Státní zdravotní ústav
Navštivte také: Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Navštivte také: Kancelář WHO v České republice
Kancelář WHO v České republice
Navštivte také: Evropská rada pro informace o potravinách
Evropská rada pro informace o potravinách
Navštivte také: Víš co jíš? (informace o výživě)
Víš co jíš? (informace o výživě)
Navštivte také: Knowledge Junction EFSA
Knowledge Junction EFSA

Přidat článek Průběh kampaně Ryba domácí je hodnocen úspěšně do kategorie

Informace pro spotřebitele > Informace pro spotřebitele
TZ MZe ČR > Zdroje ICBP - Archiv> TZ MZe ČR> Zdroje ICBP - Archiv

Průběh kampaně Ryba domácí je hodnocen úspěšně

Vydáno: 18.5.2010
Tisk článku
Autor: Ing. Alexandra Kvasničková
Tisková zpráva MZe ze dne 18.5.2010.
Ministerstvo zemědělství České republiky realizuje dlouhodobou komunikační kampaň na podporu spotřeby sladkovodních ryb - RYBA DOMÁCÍ, která je spolufinancována Evropským rybářským fondem. Oficiálně byla zahájena 1. 9. 2008. Její průběh a dosavadní výsledky hodnotí MZe jako úspěšné.
 
Evaluaci kampaně Ryba domácí zajišťuje pro Ministerstvo zemědělství agentura Ipsos Tambor. Hodnocení je prováděno formou kvantitativních a kvalitativních průzkumů na reprezentativním vzorku široké veřejnosti. Závěry evaluace jsou využívány k plánování dalších etap kampaně a nastavení jednotlivých nástrojů komunikace. Zároveň slouží k ověření vnímání kampaně veřejností.
 
Z hodnocení vyplývá, že v druhé vlně evaluace došlo k poměrně vysokému nárůstu znalosti samotné kampaně. Zatímco v srpnu/září 2009 zaznamenalo kampaň 12 % široké veřejnosti, v lednu/únoru 2010 to bylo již 21 %.
 
Vyšší zájem o sladkovodní ryby potvrzují také hospodářské výsledky Rybářského sdružení České republiky za rok 2009. Produkce tržních ryb získaných chovem v roce 2009 za celou Českou republiku mírně překročila 20 tisíc tun. Celkový prodej domácích sladkovodních ryb se u nás meziročně zvýšil o více než 600 tun. Od roku 2000 se tak konečně podařilo spotřebu sladkovodních ryb na vnitřním trhu zvýšit nad úroveň vývozu o celých 10 %.
 
V těchto dnech startuje další etapa kampaně – letní grilování. Ta je společně s velikonoční etapou evaluátorem hodnocena jednoznačně nejlépe. Grilování se v České republice stalo v posledních letech trendem a mezi veřejností je stále populárnější. Proto Ministerstvo zemědělství letošní letní etapu ještě více posílí. Větší podpory se tak dostane televizním pořadům o vaření, ochutnávkám v obchodních sítích, propagaci v tištěných médiích nebo rozhlasovým spotům. Ty jsou, stejně jako webové stránky projektu (www.rybadomaci.cz), zaměřeny především na prezentaci receptů, a dále prodejních míst, kde jsou sladkovodní ryby běžně k dostání.
 
Dita Vrbová
tisková mluvčí MZe


České ryby na české stoly
Kvalita ryb v českých a moravských tocích
Tyto stránky provozuje Ministerstvo zemědělství © 2018